Основното правило, по което трябва да се работи по българските магистрали, е политиците да стоят настрани.
Така министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев коментира опасенията на СДС, че строителството на АМ „Тракия“ ще се оскъпи и няма да бъде завършена в срок.
Сините били получили сигнали за почви, които са нестабилни и изискват допълнително укрепване" в Лот 4 от магистралата.
Според Плевнелиев, докато политиците в България се разхождат с едни буркани с пепел по телевизионните студия и се изказват, магистралите ще се политизират.
„Аз не съм този министър, който вярва, че ние ще стигнем напред в пътното строителство, ако продължаваме политиците да са на всяка манджа мерудия в българското магистрално строителство”, отсече най-рейтинговият министър в кабинета на Борисов.
На Лот 4 има проблем с преовлажнените почви и пътната агенция никога не е крила това, каза Плевнелиев. Той заяви, че от АПИ трябва да намерят решение на този проблем заедно с ЕК и по възможно най-прозрачен начин.Така министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев коментира опасенията на СДС, че строителството на АМ „Тракия“ ще се оскъпи и няма да бъде завършена в срок.
Сините били получили сигнали за почви, които са нестабилни и изискват допълнително укрепване" в Лот 4 от магистралата.
Според Плевнелиев, докато политиците в България се разхождат с едни буркани с пепел по телевизионните студия и се изказват, магистралите ще се политизират.
„Аз не съм този министър, който вярва, че ние ще стигнем напред в пътното строителство, ако продължаваме политиците да са на всяка манджа мерудия в българското магистрално строителство”, отсече най-рейтинговият министър в кабинета на Борисов.
„Нямаме никакви индикации до момента строителството на „Тракия” да се забави. И на трите лота се работи качествено и в график”, увери Плевнелиев.
В средата на миналия месец заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Георги Прегьов обясни за оскъпяването на отсечката, като подчерта, че допълнителните разходи "са допустими" по правилата на еврофинансирането и ще бъдат възстановени на държавния бюджет.
До 15 милиона ще се оскъпи строителството на Лот 4 на „Тракия” за стабилизиране на преовлажнени почви, разясни днес инж. Лазар Лазаров, член на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ).
Източник dnes.bg
Коментари
Публикуване на коментар