Евродепутатът Антония Първанов, която алармира за кражби от багажите на летище София, сега предлага ревизиране на системата за подаване на жалби.
Според нея пътниците научават за нерегламентираното отваряне на багажа след напускането на летището и били обезкуражени да подадат жалба.
Тя предлага системата за подаване на жалби така да бъде направена, че тя да улеснява максимално потребителите, а не да се стига до прецедент хората да сигнализират депутати, медиите или да използват за това социалните мрежи в интернет.
Първанова препоръчва да се подготви точна информация за процедурата, свързана с подаване на сигнали за кражби, която да бъде качена на сайта на летището и съответно – популяризирана.
Тя също така предлага и откриване на горещ телефон, на който хората биха могли да се обадят и уведомят летището за подобни инциденти.
„Отсъствието на жалби не е аргумент за отсъствие на кражби, а по-скоро показва това, че системата е толкова неефективна, че потребителите намират по-лесен достъп до споделяне на негативния си опит от тази практика в социалните мрежи“, казва евродепутатката в съобщение до медиите.
Тя все пак обаче изрази одобрение към министъра на транспорта по повод предложените мерки за превенция на кражбите на летище София – да се оправят лентите и количките, да се сложат още камери на Терминал 1 и да се засили контролът върху служителите. Според нея пътниците научават за нерегламентираното отваряне на багажа след напускането на летището и били обезкуражени да подадат жалба.
Тя предлага системата за подаване на жалби така да бъде направена, че тя да улеснява максимално потребителите, а не да се стига до прецедент хората да сигнализират депутати, медиите или да използват за това социалните мрежи в интернет.
Първанова препоръчва да се подготви точна информация за процедурата, свързана с подаване на сигнали за кражби, която да бъде качена на сайта на летището и съответно – популяризирана.
Тя също така предлага и откриване на горещ телефон, на който хората биха могли да се обадят и уведомят летището за подобни инциденти.
„Отсъствието на жалби не е аргумент за отсъствие на кражби, а по-скоро показва това, че системата е толкова неефективна, че потребителите намират по-лесен достъп до споделяне на негативния си опит от тази практика в социалните мрежи“, казва евродепутатката в съобщение до медиите.
Първанова заявява категорично, че ще продължи да се информира по казуса.
Източник dnes.bg
Коментари
Публикуване на коментар