Пропускане към основното съдържание

Цитат на деня

"...Вече съм се променил и изкривил. Преди ми беше най-любимо да отида на мач на "Левски" на "Герена". По къси гащи и да люпя семки. Сега вече въобще не ми се ходи там. Ето това вече в мен е пречупената нормалност".

Това е част от житейската равносметка, която си прави премиерът Бойко Борисов в интервю за "Труд" по повод предстоящия си рожден ден в понеделник.

Ето още няколко избрани цитата от разговора:

- Нито ме интересува дали някой ми вярва, нито пък ще седна на някого да се обяснявам. Ето, качете се горе в спалнята и разгледайте. И ако намерите едни гащи, или една женска дреха, или нещо, кажете ми "Хасан". (На въпрос дали при обграждащите го обожателки, някой би повярвал на изявлението му че живее "сам като куче")

- И накрая ще се заключа някъде или ще избягам на 13-и (13-ти юни, когато е роден - бел.ред.). Преди да имам рожден ден ми беше любимото нещо. Аз си правех рождените дни в НДК горе. Има ли по-хубав ден от тоя? Идваха всички. А сега вече не искам никого да виждам! (За очакваните изненади и подаръци от партията и колегите му по повод рождения ден)

- Храня народа. А по ли е добре да се омажа аз в мед и сол (разсмива се). Да съм с блажни пръсти и надути бузи. Това е традицията, нека да хапнат момичетата и толкова (На въпрос защо при откриването на нови обекти не яде от пондесените му питки, а "тъпче в устите на момичетата с носиите залъците от погачата")

- В понеделник не се бръсна, не си режа ноктите и не давам пари. Открай време е така. (За суеверията, на които се подчинява)

- Вальо лъже на карти и с него не играя. Той много лъже. Той, ако има три еднакви карти от един цвят и вика: "Терца". Има седем, вале и асо и вика "Терца"! (Обяснява защо не играе карти с близкия си приятел Валентин Златев, шеф на "Лукойл"-България)

Източник dnes.bg
 Ключови думи: Бойко Борисов,

Коментари

Популярни публикации от този блог

Коледни стихотворения за деца

Елхичке зелена, в гората родена, с дъх чуден на прясна смола и с тънички листи тъй нежни и чисти, на гости при нас си дошла. ............

Пожелания за имен ден

Честит имен ден! Ти знаеш,че малко мисля и много говоря. На днешния ден обаче мислих дълго-о и го измислих: Наздраве, да ти е живо и здраво името!

Имената на джуджетата на дядо Коледа

Счита се, че коледните помощници или повече известни като коледните джуджета на дядо Коледа , произхождат от скандинавските домашни гномчета, познати още от езическата епоха. Съществува поверие, че домашните гномчета пазят дома от злото и са услужливи към хората, които заслужават добро отношение, но към останалите те могат да бъдат изключително зли. В средата на ХIX век скандинавските писатели създават нов образ на познатите гноми - коледни елфи, които правят пакости, но имат добри сърца. Колкото по-популярен става празникът Коледа, толкова повече се пише за елфите и се описват като верни приятели на дядо Коледа.