Пазарът за банерна реклама в интернет може да достигне 100 млрд. долара през следващите няколко години и представлява голяма възможност за Google, обявиха от компанията по време на технологична конференция в Сан Франциско.
Вицепрезидентът и продуктов мениджър Нийл Мохан заяви, че компанията разполага с около хиляда инженери по света, които работят по изчистване на технологичните възможности на банерната реклама. Според Мохан, ако тя бъде опростена и се премахнат някои проблеми, свързани с нея, това ще стимулира рекламодателите да увеличат своите бюджети за онлайн реклама, пише "Уолстрийт джърнъл".
"Смятаме, че пазарът като цяло е изправен пред повратна точка", заяви Мохан, който отговаря за услугите банерната реклама в Google. Той допълни, че в момента пазарът на банерната реклама в интернет се оценява между 20 и 25 млрд. долара. Мохан не очерта в рамките на какъв период от време се отнася неговата прогноза за достигане на оценката от 100 млрд. долара. Бизнесът с банерна реклама на дава годишни приходи от 2.5 млрд. долара на Google, обявиха от компанията през октомври.
За първи път Google дава подробна информация за финансовите си резултати на своята интернет реклама. Това цели да се тушира опасенията на Уолстрийт, че компанията инвестира агресивно, без това да й донесе достатъчно приходи, коментира "Уолстрийт джърнъл".
От Google допълниха, че успяват да монетизират по-голямата част от посещенията на техния видеопортал YouTube. Седмичните гледания на видеоклипове са около 2 млрд. Мохан обаче не коментира доходността на популярния сайт, но подчерта, че компанията продължава да въвежда нови начини за набиране на приходи през YouTube. Той даде за пример въвеждането на възможност за слагане на реклами, които да носят приходи от всяко гледане. Това според него е развълнувало рекламодателите.
Източник dnevnik.bg
Вицепрезидентът и продуктов мениджър Нийл Мохан заяви, че компанията разполага с около хиляда инженери по света, които работят по изчистване на технологичните възможности на банерната реклама. Според Мохан, ако тя бъде опростена и се премахнат някои проблеми, свързани с нея, това ще стимулира рекламодателите да увеличат своите бюджети за онлайн реклама, пише "Уолстрийт джърнъл".
"Смятаме, че пазарът като цяло е изправен пред повратна точка", заяви Мохан, който отговаря за услугите банерната реклама в Google. Той допълни, че в момента пазарът на банерната реклама в интернет се оценява между 20 и 25 млрд. долара. Мохан не очерта в рамките на какъв период от време се отнася неговата прогноза за достигане на оценката от 100 млрд. долара. Бизнесът с банерна реклама на дава годишни приходи от 2.5 млрд. долара на Google, обявиха от компанията през октомври.
За първи път Google дава подробна информация за финансовите си резултати на своята интернет реклама. Това цели да се тушира опасенията на Уолстрийт, че компанията инвестира агресивно, без това да й донесе достатъчно приходи, коментира "Уолстрийт джърнъл".
От Google допълниха, че успяват да монетизират по-голямата част от посещенията на техния видеопортал YouTube. Седмичните гледания на видеоклипове са около 2 млрд. Мохан обаче не коментира доходността на популярния сайт, но подчерта, че компанията продължава да въвежда нови начини за набиране на приходи през YouTube. Той даде за пример въвеждането на възможност за слагане на реклами, които да носят приходи от всяко гледане. Това според него е развълнувало рекламодателите.
Източник dnevnik.bg
Коментари
Публикуване на коментар