Пропускане към основното съдържание

Шефът на КАТ-София: Не знам защо си отидох

Трябваше да си отида по определения ред, да си пусна рапорт и след това да бъда пенсиониран. Това заяви в предаването „Тази сутрин” по БТВ пенсионираният вече бивш шеф на столичния КАТ Ваньо Стоевски. Той допълни, че новината му е била съобщена от кадровика, след като няколко дни в институцията вървели слухове за отстраняването му, предаде КРОСС.
Стоевски отбеляза, че 29 години е в системата и през тях не е допускал грешка: „Лично аз нямам логика, не мога да си дам обяснение. Може би трябваше да ме извикат, да ми поставят условията и да си пусна рапорт. Аз съм български офицер и трябваше да си тръгна по определения ред. Защо трябваше да става така?”.
След неочакваната и светкавична смяна на ръководството на КАТ-София аналогията доведе до случая от преди пет години, когато бившият шеф на контролния орган Илия Илиев бе уличен в покровителстване на престъпната дейност на сина си.
Отговорът на Ваньо Стоевски: „Тук за две години направиха много проверки, несъществени констатации бяха установени. Нито съм наказван, нито съм получавал забележки”. Той обаче призна, че имало анонимка със сигнал за нарушаване на реда и дисциплината и нагласяването на конкурси”, „…че не са назначени хора, които искаха да бъдат назначени. Не е имало списъци, никой не ме е натискал”. Резултатът от проверката на комисията обаче бил, че е спазена процедурата за провеждане на конкурси, допълни Стоевски.
Той каза още, че сам е съобщил за пенсионирането си на останалите, след като е научил новината. Ответната реакция била масово недоумение на случващото се. Ваньо Стоевски коментира, че точката, приложена за пенсионирането му, е в случаи, когато възможностите на служителя са изчерпани: „На 10-и направих едно мероприятие, в което мисля, че показах, че не съм изчерпан”.

Източник actualno.com

Коментари

Популярни публикации от този блог

Коледни стихотворения за деца

Елхичке зелена, в гората родена, с дъх чуден на прясна смола и с тънички листи тъй нежни и чисти, на гости при нас си дошла. ............

Пожелания за имен ден

Честит имен ден! Ти знаеш,че малко мисля и много говоря. На днешния ден обаче мислих дълго-о и го измислих: Наздраве, да ти е живо и здраво името!

Имената на джуджетата на дядо Коледа

Счита се, че коледните помощници или повече известни като коледните джуджета на дядо Коледа , произхождат от скандинавските домашни гномчета, познати още от езическата епоха. Съществува поверие, че домашните гномчета пазят дома от злото и са услужливи към хората, които заслужават добро отношение, но към останалите те могат да бъдат изключително зли. В средата на ХIX век скандинавските писатели създават нов образ на познатите гноми - коледни елфи, които правят пакости, но имат добри сърца. Колкото по-популярен става празникът Коледа, толкова повече се пише за елфите и се описват като верни приятели на дядо Коледа.