Пропускане към основното съдържание

Аз съм полицай за разлика от Плевнелиев!

Синьо-червените се възползват от добрината на Росен Плевнелиев и се опитват да си правят политика на негов гръб.

Това заяви премиерът Бойко Борисов пред Нова телевизия относно казуса с искания от Плевнелиев подкуп от трима общинари с цел да бъде финализирана сделка за Бизнес парка.

Скандалът тръгна от изказване на МВР шефа Цветан Цветанов в края на миналата седмица в Пловдив.

“Не знам за какъв скандал говорите и не искам да им влизам в темата”, отсече Борисов. Той добави, че вече е разговарял с Росен Плевнелиев по въпроса.

"Плевнелиев ми каза това, което е казал 2007 година, а именно, че са му правени подобни намеци на такава тема", обясни Борисов и добави: На него никой директно не му е искал подкуп”.

На въпрос дали Цветан Цветанов е направил гаф с това изявление, премиерът заяви, че "когато човек участва на семинар и говори с часове, винаги може негови думи да бъдат сглобени и след това да бъдат използвани за скандал".

Министър-председателят отрече един от тези трима, които са искали подкупите, след това да е бил предлаган за зам.-министър на Росен Плевнелиев.

"Всеки коментар по тази тема означава да се вкарам в играта на БСП и да започнем да говорим за избори. Аз няма да го направя поради тази причина", заяви Борисов.

“Ако не бях премиер, щях да кажа не трима, а десетима брокери. Тези общински съветници, за които знам, не са в нашата партия“, увери премиерът.
Разликата между мен и Плевнелиев е, че аз съм полицай, направихме с прокуратурата всички необходими действия, по някои от тях вече има присъди, обясни Борисов, визирайки дейаствията си, когато е станал кмет на София.

За този случай не сме, защото няма как да дадеш данни, ако някой чрез адвокати, близки е намекнал, че би могъл да оправи сделката. Плевнелиев не е полицай, няма такова мислене, обясни Борисов.

Попитан той какво би направил, ако при него дойдат да искат подкуп, Борисов заяви: “При мен не могат да започнат и приказка на подобна тема“. “Ако съм бил аз, аз имам полицейско мислене, с белязани пари да сме ги хванали“, сигурен е Борисов.

Той не пожела да коментира повече темата и се върна във времето, когато беше кмет на София, като припомни какво е свършил тогава, какви грешки е поправял и колко фирми е дал на прокурор заради нередности.

Вчера кандидатът за президент на ГЕРБ в специално изявление пред медиите заяви, че не е имал среща с никакви брокери - „ни един, ни два, нито трима“.

„Лично на мен подкуп не ми е искан. Самите вие знаете, че подкуп не се иска директно, а с много завоалирани намеци", заяви Плевнелиев. По-късно беше разпространено и интервю на бившия строителен министър от 2007 г. пред в. „Банкер“, в което той разказва как са му правени намеци за подкуп.

Източник dnes.bg

Коментари

Популярни публикации от този блог

Коледни стихотворения за деца

Елхичке зелена, в гората родена, с дъх чуден на прясна смола и с тънички листи тъй нежни и чисти, на гости при нас си дошла. ............

Пожелания за имен ден

Честит имен ден! Ти знаеш,че малко мисля и много говоря. На днешния ден обаче мислих дълго-о и го измислих: Наздраве, да ти е живо и здраво името!

Имената на джуджетата на дядо Коледа

Счита се, че коледните помощници или повече известни като коледните джуджета на дядо Коледа , произхождат от скандинавските домашни гномчета, познати още от езическата епоха. Съществува поверие, че домашните гномчета пазят дома от злото и са услужливи към хората, които заслужават добро отношение, но към останалите те могат да бъдат изключително зли. В средата на ХIX век скандинавските писатели създават нов образ на познатите гноми - коледни елфи, които правят пакости, но имат добри сърца. Колкото по-популярен става празникът Коледа, толкова повече се пише за елфите и се описват като верни приятели на дядо Коледа.