Грандиозен скандал е на път да разтърси интернет индустрията. Главни действащи лица в него ще са Facebook и Google.
Публикация в BusinessInsider.com разкрива, че водещата PR агенция Burson-Marsteller се опитала да изпълни „мръсна” поръчка на Facebook срещу Google, предаде technews. Агенцията е пробвала да наеме известен блогър, който да напише разобличителни статии за Google, в частност, че служители на компанията нарушават правата за конфиденциалност на потребителите.
По план статията е трябвало да излезе в големи издания като Уошингтън Поуст, Политико и Хъфингтон Поуст. Блогърът, бивш репортер на CNBC, обаче отхвърлил предложението и дори публикувал преписките си с PR агенцията.
Първоначално за поръчители на черния PR медиите заподозряха Microsoft и Apple. По-късно обаче се изясни, че поръчката към Burson-Marsteller идва от Facebook. Самата PR агенция признава това, притисната от неопровержими доказателства.
От Facebook пък разкриват, че са наели специалисти от Burson-Marsteller по две причини: първо, Google нарушавала правата за конфиденциалност; и второ, Google използвала в своите социални услуги информация от Facebook.
Любопитен факт е, че CEO-то на Burson-Marsteller е бил политически консултант на Бил Клинтън, а през 2008 година - координатор на кампанията на Хилъри Клинтън по време на президентските избори.
Източник actualno.com
Публикация в BusinessInsider.com разкрива, че водещата PR агенция Burson-Marsteller се опитала да изпълни „мръсна” поръчка на Facebook срещу Google, предаде technews. Агенцията е пробвала да наеме известен блогър, който да напише разобличителни статии за Google, в частност, че служители на компанията нарушават правата за конфиденциалност на потребителите.
По план статията е трябвало да излезе в големи издания като Уошингтън Поуст, Политико и Хъфингтон Поуст. Блогърът, бивш репортер на CNBC, обаче отхвърлил предложението и дори публикувал преписките си с PR агенцията.
Първоначално за поръчители на черния PR медиите заподозряха Microsoft и Apple. По-късно обаче се изясни, че поръчката към Burson-Marsteller идва от Facebook. Самата PR агенция признава това, притисната от неопровержими доказателства.
От Facebook пък разкриват, че са наели специалисти от Burson-Marsteller по две причини: първо, Google нарушавала правата за конфиденциалност; и второ, Google използвала в своите социални услуги информация от Facebook.
Любопитен факт е, че CEO-то на Burson-Marsteller е бил политически консултант на Бил Клинтън, а през 2008 година - координатор на кампанията на Хилъри Клинтън по време на президентските избори.
Източник actualno.com
Коментари
Публикуване на коментар