Клиентите на ЧЕЗ ще могат да получават електронна фактура вместо хартиения вариант на месечната си сметка за електроенергия, съобщиха от пресслужбата на компанията. Новата услуга ще започне за функционира от утре.
За получаване на електронна фактура клиентът трябва да се регистрира на корпоративния сайт www.cez.bg или да се обади на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010.
За целта е необходимо да знае своя Клиентски номер и Оторизационен код от хартиената фактура. Подаването на заявление ще може да става и в Центровете за обслужване на клиенти на компанията в Западна България.
Бланка на декларацията ще бъде изпращана и на гърба на месечните фактури, издадени след 12 август.
Регистрацията на интернет страницата е безплатна, уточниха от там.
Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиения носител. Издаването й се осъществява чрез специализиран клиентски софтуер на ЧЕЗ, който гарантира достоверността й и не позволява манипулиране на съдържанието.
Тя се изпраща в PDF формат на посочен от клиента имейл адрес до 24 часа след издавато й в системата. В текста на всеки получен имейл се съдържа линк, на който потребителят следва да потвърди получаването й.
Източник dnes.bg
Коментари
Публикуване на коментар