Пропускане към основното съдържание

Борисов иска оставката на Нели Нешева

Премиерът Бойко Борисов поиска оставката на шефа на НЗОК Нели Нешева заради скандала с раздаваните бонуси.

"Като председател на партия ГЕРБ съм помолил парламентарната група на ГЕРБ да поиска оставката на д-р Нели Нешева", заяви премиерът пред "Фокус".

Скандалът избухна, след като депутати от Синята коалиция изнесоха данни, че за миналата година служителите на касата получили над 2 млн. лв като допълнително материално стимулиране, а Нели Нешева е взела 30 хиляди лева бонус.

Вчера на специална пресконференция шефката на НЗОК обясни, че е получила едва 12 156 лв. Тя обясни, че не е получила бонус от фонд "Работна заплата", а допълнителни възнаграждения по чл. 108, ал. 3 от Закона за здравното осигуряване, според който 25% от събраните глоби могат да се раздадат като бонуси. Нешева заяви, че обмисля да съди за клевета депутата Димо Гяуров, който изнесе неверните данни.

"Аз оценявам служителите си, аз оценявам екипа си. Аз оценявам труда на всички хора, които застанаха зад мен. Аз оценявам загубата на лично време, на спокойствие. Аз оценявам цената на здравето, което лично аз съм дала и предполагам екипът. Всеки ден аз съм си тръгвала оттук в 8 часа", с назидателен тон обясни вчера шефката на Касата защо тя и служителите й заслужават бонуси. Днес тя се извини за тона си и обяви, че ще дари получения бонус от 12 хиляди лева на фондация, тъй като не се нуждаела от него.

Атаките срещу нея тя свърза с намеренията си да намали цените на лекарствата, с което засягала огромни финансови интереси. Източник dnes.bg


Коментари

Популярни публикации от този блог

Коледни стихотворения за деца

Елхичке зелена, в гората родена, с дъх чуден на прясна смола и с тънички листи тъй нежни и чисти, на гости при нас си дошла. ............

Пожелания за имен ден

Честит имен ден! Ти знаеш,че малко мисля и много говоря. На днешния ден обаче мислих дълго-о и го измислих: Наздраве, да ти е живо и здраво името!

Имената на джуджетата на дядо Коледа

Счита се, че коледните помощници или повече известни като коледните джуджета на дядо Коледа , произхождат от скандинавските домашни гномчета, познати още от езическата епоха. Съществува поверие, че домашните гномчета пазят дома от злото и са услужливи към хората, които заслужават добро отношение, но към останалите те могат да бъдат изключително зли. В средата на ХIX век скандинавските писатели създават нов образ на познатите гноми - коледни елфи, които правят пакости, но имат добри сърца. Колкото по-популярен става празникът Коледа, толкова повече се пише за елфите и се описват като верни приятели на дядо Коледа.