Пропускане към основното съдържание

Меглена Кунева: За мен въпросът „коалиция" изобщо не е интересен

Има някаква смесица между ухажване и малко бой към мен от страна на ГЕРБ. Това заяви пред Нова телевизия председателят на сдружение „България за гражданите“ Меглена Кунева.


По-рано тази седмица премиерът Бойко Борисов обяви, че ако на следващите избори ГЕРБ не спечели пълно мнозинство, най-близки до идеите на управляващите са Синята коалиция, Яне Янев и ако има политически проект на Кунева.

„Аз съм против политическия картел. За мен въпросът „коалиция" изобщо не е интересен. Той е интересен за ГЕРБ и аз няма да вляза в тази схема. Няма да отговарям на техния интерес, нито на интереса на БСП“, категорична е Кунева.

В неделя бившият еврокомисар обяви, че напуска НДСВ. По думите на Кунева политикът трябва да избере пред кого да бъде отговорен.

„Личният ми път не е толкова важен. Въпросът трябва да е какъв е пътят на България и ако всеки види своето място в този път, нещата ще изглеждат различни. Аз искам да бъда част от това множество, което се нарича „България за гражданите", коментира бившият еврокомисар.

На въпрос дали е звъннала на Симеон Сакскобургготски, за да говори с него за решението си, тя не пожела да отговори.

„Всяка партия се интересува от членовете си, особено от тези, които са били на чело на предизборни листи. Направила съм всичко, което съм могла за НДСВ, за да може да се оправдае доверието, което са ми гласували. Оттук нататък е коректно и към НДСВ да се знае дали мога да участвам начело на листи“, смята Кунева.

Междувременно лидерът на НДСВ Христина Христова обяви пред TV7, че напускането на Кунева е било очаквано.

„Сериозните политици, пък и хората, уважават последователността и верността на каузите в политиката. Особено, когато е трудно да отстояваш каузата си“, подчерта тя.

Лидерът на НДСВ допълни, че когато се претърпяват загуби, тогава е най-важно именно да останеш верен на каузата си и да не напускаш приятелите си от тази политическа общност.

„Мисля, че тези, които започват да работят за избори за НДСВ, трудно биха отишли на друго място. Още повече тази раздяла в НДСВ с госпожа Кунева се очакваше”, категорична беше Христина Христова.

Източник dnes.bg

Коментари

Популярни публикации от този блог

Коледни стихотворения за деца

Елхичке зелена, в гората родена, с дъх чуден на прясна смола и с тънички листи тъй нежни и чисти, на гости при нас си дошла. ............

Пожелания за имен ден

Честит имен ден! Ти знаеш,че малко мисля и много говоря. На днешния ден обаче мислих дълго-о и го измислих: Наздраве, да ти е живо и здраво името!

Имената на джуджетата на дядо Коледа

Счита се, че коледните помощници или повече известни като коледните джуджета на дядо Коледа , произхождат от скандинавските домашни гномчета, познати още от езическата епоха. Съществува поверие, че домашните гномчета пазят дома от злото и са услужливи към хората, които заслужават добро отношение, но към останалите те могат да бъдат изключително зли. В средата на ХIX век скандинавските писатели създават нов образ на познатите гноми - коледни елфи, които правят пакости, но имат добри сърца. Колкото по-популярен става празникът Коледа, толкова повече се пише за елфите и се описват като верни приятели на дядо Коледа.