Пропускане към основното съдържание

Плевнелиев пак се дърпа за президент

"Бях поканен като надпартиен експерт в правителството. Работя много, постигам конкретни резултати, затова и рейтингът ми е висок.

Премиерът е дал конкретна дата за обявяване на президентската кандидатура. Ако съм кандидатът за президент на ГЕРБ, първи ще изляза и ще кажа това", коментира пред bTV строителният министър Росен Плевнелиев.
"Съмнявам се, че тези политици, които са царе на политическите лупинги, определено се фокусират върху мен като потенциален кандидат, за да подготвят десетки компромати срещу мен", призна той.
"Нямам конкретна информация да се води или подготвя компроматна война срещу мен. Длъжен съм обаче да съобщя, че аз като човек, дълбоко коректен в душата си, прозрачен в това, което прави и постига, съм възмутен от подобен подход", заяви министърът.
"Премиерът нямаше как да го каже по-ясно – категорично решение за президентската кандидатура не е взето. Дотогава всички потенциални кандидати би следвало да си вършат работата", допълни Плевнелиев.
По отношение на информацията, че магистрала "Марица" се руши, министърът на регионалното развитие обясни, че това е пресилено, но все пак призна, че има дефекти.
"Пътната агенция е информирана и това ще е за сметка на изпълнението. Нещата са ясни – има ли дефект, има пет години гаранция и изпълнителят трябва да поправи дефектите", категорично заяви той.
"Министрите не полагат бетон, те дават пълен картбланш на хората, които знаят как да направят това", обясни Росен Плевнелиев.
Министърът обеща, че до 2 август ще започне строителството на всички магистрали, които правителството е обещало да бъдат построени.

Източник dnes.bg

Коментари

Популярни публикации от този блог

Коледни стихотворения за деца

Елхичке зелена, в гората родена, с дъх чуден на прясна смола и с тънички листи тъй нежни и чисти, на гости при нас си дошла. ............

Пожелания за имен ден

Честит имен ден! Ти знаеш,че малко мисля и много говоря. На днешния ден обаче мислих дълго-о и го измислих: Наздраве, да ти е живо и здраво името!

Имената на джуджетата на дядо Коледа

Счита се, че коледните помощници или повече известни като коледните джуджета на дядо Коледа , произхождат от скандинавските домашни гномчета, познати още от езическата епоха. Съществува поверие, че домашните гномчета пазят дома от злото и са услужливи към хората, които заслужават добро отношение, но към останалите те могат да бъдат изключително зли. В средата на ХIX век скандинавските писатели създават нов образ на познатите гноми - коледни елфи, които правят пакости, но имат добри сърца. Колкото по-популярен става празникът Коледа, толкова повече се пише за елфите и се описват като верни приятели на дядо Коледа.