Пропускане към основното съдържание

Данаилов иска да го запомнят като актьор, не като политик

"Скромно казано, моето участие малко ще им усложни работата“, заяви кандидатът за вицепрезидент на левицата Стефан Данаилов пред TV7.

Така той коментира отношението на премиера Бойко Борисов към президентската институция и промяната в нагласите на хората, отразена от социолозите.

След кандидатурата на Данаилов за вицепрезидент в предизборните си анализи те изпратиха двойката Калфин–Данаилов на балотаж.

Бившият министър на културата сподели, че не се чувства „безценен“ за БСП или както са коментирали медиите „Те (левицата) трябва паметник да му издигнат“.

„И аз си помислих, това е паметник в градината на Вежди, в градината на соца“, коментира Данаилов.

Той коментира, че едва ли някой безпогрешно може да обяви кои са били последните вицепрезиденти в България.

„Е, това няма да се случи, ако стана вицепрезидент. Просто има много допълнителни функции, граждански дори, в полза на гражданите, които мисля. Освен това, което има като правомощия вицепрезидентът“, обясни Данаилов.

„С мен говорят хората на "ти", а не на "вие". Те ще търсят контакт с мен. И това единствено ме тревожи, че не всичко, което те ще търсят като помощ от мен, бих могъл да им помогна. Това е нещо, което ще ми тегне винаги“.

Според Данаилов активната му позиция ще се види още с началото на предизборната кампания.

„Аз няма да се обръщам само да активирам левия избирател или още повече чисто партийния избирател, а ще се обръщам към всички хора, от всички етноси. За мен важното е българският гражданин да гласува“.

Запитан как ще агитира гражданите, Данаилов отговори: „Аз съм от хората, които не напомнят непрекъснато какво са извършили като министър или като председател на комисията за културата. Но да тръгна да им напомням: "аз направих това...", не съм такъв“.

Друго се оказа желанието на кандидата за вицепрезидент, с какво да бъде запомнен.

„Аз искам хората да ме помнят като актьор, не като политик“, заяви той и коментира, че би искал да продължи да играе или снима.

„Аз съм сигурен, че от гледна точка на закона и конституцията (вицепрезидентът да извършва стопанска дейност и обществена дейност) моята професия като актьор не се вписва в тези забрани. Въпросът е дали някой ще ме потърси, дали аз ще мога в дните, в които не съм ангажиран с моята държавническа работа, да свърша това, което ще подкрепя духа на хората, да помнят все още Данаилов“, завърши той.

Източник dnes.bg

Коментари

Популярни публикации от този блог

Коледни стихотворения за деца

Елхичке зелена, в гората родена, с дъх чуден на прясна смола и с тънички листи тъй нежни и чисти, на гости при нас си дошла. ............

Пожелания за имен ден

Честит имен ден! Ти знаеш,че малко мисля и много говоря. На днешния ден обаче мислих дълго-о и го измислих: Наздраве, да ти е живо и здраво името!

Имената на джуджетата на дядо Коледа

Счита се, че коледните помощници или повече известни като коледните джуджета на дядо Коледа , произхождат от скандинавските домашни гномчета, познати още от езическата епоха. Съществува поверие, че домашните гномчета пазят дома от злото и са услужливи към хората, които заслужават добро отношение, но към останалите те могат да бъдат изключително зли. В средата на ХIX век скандинавските писатели създават нов образ на познатите гноми - коледни елфи, които правят пакости, но имат добри сърца. Колкото по-популярен става празникът Коледа, толкова повече се пише за елфите и се описват като верни приятели на дядо Коледа.