Пропускане към основното съдържание

Орлинов: Никакви удари не е имало

Той обвини Катрин Вачева в лъжа и провокация


Снимка: БГНЕС

Нападателят на ЦСКА Орлин Орлинов заяви, че никога не е удрял модела и репортер в МСАТ Катрин Вачева, която подаде оплакване за изнасилване и побой от футболиста.
Пред bTV скандалният футболист на "армейците" разказа, че според него всичко е било с предварителна и провокативна цел, само с цел PR.
"Скарахме се и нещата останаха до там. Тя явно е имала някаква предварителна цел да ме провокира и е постигнала своето. Знае, че аз съм малко по-агресивен.
Абсолютно никакви удари не е имало. Тя казва, че е гълтала кръв и че съм я бил и изнасилвал. Не го очаквах от нея, всичко това е една голяма лъжа. Никога, няма как да стане.
Съжалявам, че така се е получило. Харесвал съм я, писал съм й смс-и, това е", заяви Орлинов.
Според футболиста всичко е провокация с цел добиване на популярност, като по този повод Орлинов коментира:
"Винаги досега, каквото и да се е случвало, е имало провокации, защото съм по-импулсивен. Правят си PR на мой гръб. Не обичам да ми се правят на интересни и избухвам".
На въпрос дали е посягал и друг път на жена, Орлинов заяви, че това не е първият му подобен случай, но не пожела да коментира повече от това.
"Да, удрял съм жена. Не е необходимо да обяснявам при какви условия", каза още футболистът.
Скандалният футболист, който бе изваден от първия състав от Любослав Пенев, а впоследствие и от Йоан Андоне, бе обвинен, че е нанесъл тежка травма на модела и репортер в МСАТ Катрин Вачева.
Според медицинските изследвания тя е със сътресение на мозъка, счупен нос и множество охлузвания, след като е малтретирана в продължение на часове в нощта на събота срещу неделя.
В полицията Орлинов призна, че е насилил момичето.
Източник dnes.bg

Коментари

Популярни публикации от този блог

Коледни стихотворения за деца

Елхичке зелена, в гората родена, с дъх чуден на прясна смола и с тънички листи тъй нежни и чисти, на гости при нас си дошла. ............

Пожелания за имен ден

Честит имен ден! Ти знаеш,че малко мисля и много говоря. На днешния ден обаче мислих дълго-о и го измислих: Наздраве, да ти е живо и здраво името!

Имената на джуджетата на дядо Коледа

Счита се, че коледните помощници или повече известни като коледните джуджета на дядо Коледа , произхождат от скандинавските домашни гномчета, познати още от езическата епоха. Съществува поверие, че домашните гномчета пазят дома от злото и са услужливи към хората, които заслужават добро отношение, но към останалите те могат да бъдат изключително зли. В средата на ХIX век скандинавските писатели създават нов образ на познатите гноми - коледни елфи, които правят пакости, но имат добри сърца. Колкото по-популярен става празникът Коледа, толкова повече се пише за елфите и се описват като верни приятели на дядо Коледа.