"Искаме всичко да бъде наше. И да не ни е срам на този автомобил да пише "Произведено в Русия", заявяват руснаците.
Някак си бяхме свикнали, че руското автомобилостроене е достигнало своя пик с моделите Lada Priora и Kalina, които бяха пуснати в масово производство. Затова и изглеждаше някак си нелепо появата на суперкола, която може да се конкурира на пистата с продукти на Lotus например.
Преди година обаче в Москва бе отворен шоурум, в който всеки желаещ можеше да си поръча руската Marussia. При това в 2 варианта - B1, чиито цени започват от 100 000 евро, и по-скъпа B2 - с цени от 117 000 евро нагоре.
И двете машини са спортно купе със задвижване към задните колела. Ускоряват от 0 до 100 км/час за по-малко от 5 сек., а създатели на проекта са автомобилният състезател Николай Фоменко и технологът Ефрим Островский, които се надяват да предизвикат истински фурор на пазара.
Странното в случая е, че Marussia Motors, както се нарича компанията, не разполага със собствен завод, а използва такъв за производство на хладилници в руската столица. Там шефовете на фирмата са наели няколко халета, в които се произвежда автомобилът. Когато попаднеш вътре обаче, веднага забравяш, че си в Русия.
Просто хората от Marussia Motors влагат пари, за да направят един наистина качествен продукт. И съответно се надяват да спечелят повече от него.
Източник dnes.bg
Някак си бяхме свикнали, че руското автомобилостроене е достигнало своя пик с моделите Lada Priora и Kalina, които бяха пуснати в масово производство. Затова и изглеждаше някак си нелепо появата на суперкола, която може да се конкурира на пистата с продукти на Lotus например.
Преди година обаче в Москва бе отворен шоурум, в който всеки желаещ можеше да си поръча руската Marussia. При това в 2 варианта - B1, чиито цени започват от 100 000 евро, и по-скъпа B2 - с цени от 117 000 евро нагоре.
И двете машини са спортно купе със задвижване към задните колела. Ускоряват от 0 до 100 км/час за по-малко от 5 сек., а създатели на проекта са автомобилният състезател Николай Фоменко и технологът Ефрим Островский, които се надяват да предизвикат истински фурор на пазара.
Странното в случая е, че Marussia Motors, както се нарича компанията, не разполага със собствен завод, а използва такъв за производство на хладилници в руската столица. Там шефовете на фирмата са наели няколко халета, в които се произвежда автомобилът. Когато попаднеш вътре обаче, веднага забравяш, че си в Русия.
Просто хората от Marussia Motors влагат пари, за да направят един наистина качествен продукт. И съответно се надяват да спечелят повече от него.
Източник dnes.bg
Коментари
Публикуване на коментар