Пропускане към основното съдържание

Бербатов: "Манчестър юнайтед" ще бъде шампион

Димитър Бербатов (в средата) е убеден, че "Манчестър юнайтед" ще защити титлата си в Англия

Българският нападател на "Манчестър юнайтед" Димитър Бербатов е уверен, че отборът му ще защити титлата си в Премиършип. Ако това се случи, "червените дяволи" ще поставят рекорд от четири поредни шампионски трофея на Англия.
"Може да има само един победител във Висшата лига и мисля, че това ще сме ние. "Арсенал" и "Челси" са страхотни отбори, но аз съм оптимист за нашето представяне. Наистина ни предстоят тежки сблъсъци, но имаме предимството, че сме домакини на "Челси" в решителния сблъсък", заяви Бербатов.
Той отбеляза десетия си гол в първенството при победата над "Фулъм" с 3:0. Благдарение на тази победа "Юнайтед" е на върха на подреждането с две точки повече от "Челси" и "Арсенал". Сините обаче са с мач по-малко.
"Доволен съм, че отбелязах гол и асистирах за друго от попаденията. Това все пак ми е работата. Честно казано, повече се зарадвах, когато подадох на Рууни да отбележи, отколкото като се разписах аз. За мен е по-важно да печели отборът. Ако не победим, за мен няма значение, дали съм отбелязал", добави Бербатов пред официалния сайт на клуба.

Източник dnevnik.bg

Коментари

Популярни публикации от този блог

Коледни стихотворения за деца

Елхичке зелена, в гората родена, с дъх чуден на прясна смола и с тънички листи тъй нежни и чисти, на гости при нас си дошла. ............

Пожелания за имен ден

Честит имен ден! Ти знаеш,че малко мисля и много говоря. На днешния ден обаче мислих дълго-о и го измислих: Наздраве, да ти е живо и здраво името!

Имената на джуджетата на дядо Коледа

Счита се, че коледните помощници или повече известни като коледните джуджета на дядо Коледа , произхождат от скандинавските домашни гномчета, познати още от езическата епоха. Съществува поверие, че домашните гномчета пазят дома от злото и са услужливи към хората, които заслужават добро отношение, но към останалите те могат да бъдат изключително зли. В средата на ХIX век скандинавските писатели създават нов образ на познатите гноми - коледни елфи, които правят пакости, но имат добри сърца. Колкото по-популярен става празникът Коледа, толкова повече се пише за елфите и се описват като верни приятели на дядо Коледа.